هیچ وقت!!!

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

هیچ وقت!!!

 
 
 

خیلی وقتها گفتند چرا میخندی؟بگو ماهم بخندیم .

 

 

ولی هیچ وقت نگفتن چرا غصه میخوری ؟

 

 

بگو ما هم بخوریم....................

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت12:53---1 ارديبهشت 1393
چه کرده ای با من که این روزها تو رافقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم؟!؟!؟

ترلان
ساعت15:25---28 فروردين 1393
او رفت...
قصه ام کوتاه بود به سر رسید!
کلاغ جان تو هم برو شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد!


♥Bikas♥
ساعت21:14---26 فروردين 1393
شما هم لینک شدید!

اشکال نداره از مطالب شما با ذکر منبع استفاده کنم؟
پاسخ:اره داداش اشکال نداره میتونین


♥Bikas♥
ساعت20:41---26 فروردين 1393
سلام وب خ عالی داری


به وب منم سر بزن اگه مایل به تبادل لینک هستی


از مطالب شما تو وب خودم اسم وب شما استفاده میکنم اگه مشکلی هست بگید کپی نکنم
پاسخ:سلام عزیز خوش اومدی من مشکلی نمیبینم هر کدوم رو دوست داری کپی کن
الان لینکت میکنم عزیزم


ترلان
ساعت15:14---25 فروردين 1393
همیشه اینجوری بوده....هیییی

مائده
ساعت13:44---25 فروردين 1393
حواست هست خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صدای هق هق گریه ام از همان گلویی میاد که تو میگفتی از رگش به من نزدیکتری...


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت16:26---24 فروردين 1393
تو که گفتی:
نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر می کنم،
دنیایم
رنگـــــــــی می شود...
.


mohammad javad
ساعت13:22---24 فروردين 1393
هی روزگار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:,

] [ 10:45 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه